Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61a37v69e16l 40P38e57r44o55u64t95k69a 7395923832370

Mno jako bylo kdysi řečeno, nevěř Řekům dary přinášejícím, pak nevěř modrým oranžovým a podobným zeleným praporkem mávajícím......Většinou má ten praporek odvést pozornost a schovat pěknou lumpárnu.

0/0
19.10.2016 20:39
Foto

O96n56d79ř88e16j 46V48a34r94o45š34č10á37k 3684117363

A ještě jedna věc, pánové z iuhli.cz by se měli naučit lépe německy a více pracovat se zdroji informací. Čtyřčlenná rodinná "zaplatí" oněch 25 tisíc Eur statisticky a to převážně nepřímo. Jedná se o celkové náklady na EEG rozpočítané na průměrnou rodinu. Ve skutečnosti naprostou většinu přímých nákladů nesou podniky a průmysl. Ale ono to přepočtené na rodinu vypadá více dramaticky...

+2/−2
14.10.2016 23:40

L64i52b62o41r 44V59a36n21ě47k 3653119814

Nejen dramaticky, ale i logicky.

Je to možná ještě horší o to, že v případě podniků to znamená menší schopnost investovat a tak další retardující faktor.

+5/0
15.10.2016 1:09
Foto

O62n21d62ř72e15j 44V27a24r91o17š45č25á87k 3454207943

Retardujici faktor bych videl spise v ceskych "mozcich":

Hruby domaci produkt Nemecka se pohybuje kolem 3 bilionu € a do roku 2025 vzroste podle odhadu na 4,7 bn €. Celkove zatizeni na EEG tak cini 1,66 - 1,006 % z rocniho HDP... Coz prispeje k o neco vyssi inflaci, ale to bude asi tak vsechno.

+3/−1
15.10.2016 13:00

L14i57b16o86r 63V69a14n86ě39k 3523929464

Jenomže to 1% jde z velké části přímo z peněz každé rodiny. A tak uvedené čísla platí.

0/0
17.10.2016 9:30
Foto

O29n68d51ř49e44j 66V71a82r82o60š93č91á51k 3864437563

No prave ze nejde. Jinak bych to v me penezence, pripadne na ucte dost citelne poznal....

0/0
17.10.2016 9:37

L16i47b52o97r 48V41a17n88ě58k 3243279924

Samozřejmě, že to jde i z Vaší peněženky. Celou řadou cest, nejen to co vidíte přímo na účtu za elektřinu.

Další část je skrytá v daních v podpoře investic. Dalši v celkovém zdražení elektřiny, protože tyto náhodné zdroje elektřiny vyžadují téměř ve 100% výši zálohování - dnes - tepelnými elektrárnami. V ceně elektřiny tím, že do přenosové soustavy jsou povinně prodávány za nesmyslně nižší ceny, takže je jako položku na faktuře neuvidíte přímo.

0/0
17.10.2016 9:44
Foto

O16n74d42ř62e51j 79V93a33r65o94š79č30á73k 3364227523

Jo, to bude tim. Proto mam na pristich 18 mesicu uzavrenou smlouvu na dodavku elektriny, ktera me (pri stejne spotrebe) vyjde o temer 10% levneji nez dosud...

+1/0
17.10.2016 9:54

L62i24b45o76r 35V57a79n91ě98k 3933979874

No a?

Něco doplatíte popsaným způsobem v daních a něco v tom, že by elektřina mohla být ještě mnohem levnější.

Nebo si fakt myslíte, že se dějí zázraky a mnohem dražší, nestabilní (a skrze špičkovou energii produkující elektrárny kompenzovaná) energie je snad levnější?

.

Fakt jste schopen takové myšlenkové skrčky, že dráze vyráběná elektřina bude spotřebitele reálně stát míň?

0/0
17.10.2016 10:01

L61i61b89o29r 48V78a76n17ě28k 3413509704

Zkuste se nad tím zamyslet a oprostit se od zeleného ideologického nátěru.

Já fčil musím jít pracovat.

0/0
17.10.2016 10:02

M91a20r89i21e 67C32h34m21e28l63a36ř44o78v50á 8665586947509

Dramaticky, přepočtené na rodinu, denní průměr vody na osobu. Dramaticky přepočtený průměrný plat. Je to opravdu ale opravdu drama.;-)

+1/0
15.10.2016 6:38
Foto

O62n56d81ř15e71j 13V15a59r81o94š59č15á34k 3304737733

Jiste, pokud reknete, ze 4-clenna rodina prijde o 25tisic €, tak to vypada mnohej dramaticteji, nez kdyz napisete konkretni fakta o dopadech EEG na Nemeckou ekonomiku.

+1/0
15.10.2016 13:04

L83i25b66o68r 33V76a69n85ě68k 3973349554

Ano - máte pravdu - stejné číslo vypadá různě, dle toho k čemu ho vztáhnete.

Ostatně z nesmyslného EEG německá ekonomika dokáže i mít zisky. Kromě toho, že zelená ideologie byla vnucena přes EU satelitním státům Německa a němečtí výrobci větrníků úspěšně exportují - tak se daří i vývoz zelené ideologie do celého světa a důsledkem pseudovědecké protijaderné hysterie pak je budování větrných parků i jinde po světě.

0/0
17.10.2016 9:48
Foto

O50n97d21ř28e21j 77V78a92r88o86š47č86á15k 3174507383

Pseudovedecky se holt veda rozviji i na jinych polich, nez pouze na poli jaderne energetiky. Satelitnim statum Nemecka ... z vas jakoby mluvil soudruh..

0/−1
17.10.2016 10:28

L61i23b38o16r 69V14a65n50ě90k 3363269854

Jaderná energetika je především opřená o vědu. Je jejím základem, je výstupem špičkové fyziky na jedné straně a vědeckých metod výroby a rozvodu elektrické energie.

Tzv. "zelená" energie je výsledkem výlučně pavědecké ideologie, elektrický proud prodražuje, destabilizuje síť a v konečných důsledcích má ekologické negativní důsledky.

A co se týče soudruha - tak již v antice "odhalili" v oblasti teorie diskusí - tehdy v právní oblasti - že když se někdo od věci dostává k útokům na osobu, tak tím v podstatě dává oponentovi za pravdu, že mu došly věcné argumenty.

+2/0
17.10.2016 10:35
Foto

O94n45d73ř77e58j 19V82a82r41o92š56č50á79k 3834967763

Já pořád nechápu, proč Čechy tolik trápí cena energií v Německu. Žiju tu už nějakou dobu a nejen, že se tu nikdo z cen elektřiny nehroutí, ale mnoho lidí dobrovolně nakupuje pouze energii z OZE. Plánované zdražení kWh silové energie o 0,5 centu je plivnutí do rybníka.

+3/−3
14.10.2016 23:22

V79á62c26l36a40v 34Z55e68l28i84n45k41a 2692360833602

Nic ve zlém, ale Němci, jakkoli to byl a je věděcky a technicky vysoce vyspělý národ mají jeden zásadní problém. Tak jednou za tři generace začnou něčemu věřit a nepřestanou, dokud nenastane katastrofa. Podobně jako pradědové dnešních propagátorů Energie(w)ende věřili Adolfovi ještě i v době, kdy už z východu zřetelně zaznívala sovětská dělostřelba, tak dnes budou věřit propagátorům větrníků a slunečníků do doby, dokud se jejich elenergetická soustava nerozpadne v trosky. Bohužel to ekonomicky poznamená nemalou část Evropy a jen čert ví, co se z toho vyvine.

+10/−1
15.10.2016 0:25

L92i15b93o50r 73V18a56n97ě66k 3553299294

Ano, občas pobývám v Německu -a zvláště v době temelínské hysterie jsem byl svědkem jaké bludy a horory tamější media a zcela nekvalifikovaní redaktoři hlásali.

Normální smrtelník - najmě disciplinovaný Němec -nemá možnost jak si reálná fakta zjistit.

+4/−1
15.10.2016 1:11

V81o64k89o29u68n 73V20l73a10d59i56m70i89r 8142598739728

Und verstehen Sie den Deutschen, wenn sie sprechen?

+1/−1
15.10.2016 12:18
Foto

J51i23ř14í 19H94e57r74m89á55n12e71k 4156282682840

Warum?

0/0
16.10.2016 6:55

L14i35b85o63r 94V26a71n95ě25k 3193609434

..die Deutschen, wenn sie reden

nebo

...den Deutschen, was sie sprechen.

Měl byste si trochu doučit německou gramatiku.

0/0
17.10.2016 9:35
Foto

O58n32d60ř68e57j 81V34a24r42o25š20č85á16k 3254397233

Normalni Nemec ma moznost si zjistit fakt stejne jako kdokoli jiny, kdo se o dane tema zajima...

+1/0
15.10.2016 12:55

L70i48b67o80r 89V71a66n63ě28k 3943789564

Nikoliv. Ve všech běžných mediích žádná reálná fakta nebyla, jen hysterie zelených mozků.

Myslíte si snad, že by si běžný němec objednal skripta o dozimetrii, medicinská skripta o důsledcích ionizujícího záření, geologické informace o tom, že na řadě míst je úroveň přírodního pozadí až o 3 řády vyšší než v Německu a není pozorovatelný žádný nárust malformací, že skutečný počet mrtvých u Černobylu v důsledku ozáření při nehodě byl daleko menší než při např. protržení vodních přehrad jinde atd. atdd.

0/0
17.10.2016 9:34
Foto

O26n87d98ř44e24j 25V67a93r42o23š33č92á54k 3514887253

Zatimco vy jste si populisticky vybral pouze informace, ktere se vam hodi do kramu. Nejak jste pozapomel treba na prace Jablokova a Nesterenkovych. Odhad poctu mrtvych v dusledku uvolneneho radiaktivniho materialu vysoce prekonava jakekoli protrzene prehrady. A mimochodem jako spravny demagog odvadite pozornost od tematu (vliv EEG na nemeckou ekonomiku) uplne jinam (bagatelizaci dopadu jaderne nehody v Cernobylu).

0/0
17.10.2016 9:44

L10i56b79o85r 58V34a76n51ě78k 3523859654

Milý pane, mám vědeckou hodnost - to co se dnes zove doktorát - z dozimetrie. Část mé dizertační práce byla o důsledcích Černobylu a jak jim předcházet v oblasti měření a analýzy možné počínající havarie.

V okolí Černobylu jsem byl několikrát, studoval jsem v dobách po havárii i její důsledky.

To, kolik lživých manipulací bylo s podporou ukrajinské vlády sepsáno vím velice dobře. Jde o pavědu.

+2/0
17.10.2016 9:51
Foto

O96n50d62ř13e77j 44V25a36r20o50š90č98á71k 3284377353

Jasne, Ukrajinci, Nemci, Svedove, Norove, vsichni si vymysleji, je to jedno velke spiknuti.. Ach jo. Doktorat z dozimetrie jeste nezarucuje jasny usudek..

0/−2
17.10.2016 10:28

L44i87b45o29r 76V48a28n47ě98k 3693319914

Mno, spiknutí nespiknutí - jde o pavědu z které mají autoři prospěch.

Ukrajinská vláda má výrazný zájem na zveličování důsledků havárie - závisí na tom objem podílu z Vašich daní, které si v rámci pomoci mohou rozkrást.

Můj nejlepší kamarád v Berlíně - než bohužel nedávno zemřel - se zabýval tzv. pomocí Kinder von Tschernobyl.

Tedy povětšinou šlo o v podstatě zdravé děti různých funckionářů....

Jsou i jiné studie, od seriozních vědců, kteří mají jediný zájem - i pro plánování opatření při zvýšení bezpečnosti JE a snížení důsledků případných havárií - zjistit reálné důsledky takové havárie.

O těch se ale dočtete výlučně v odborném tisku, německá media je neshledávají dostatečně zvedajícími čtennost.

Jako pro laika bych Vám ty údajné statisíce až miliony mrtvých v důsledku expozice uvolněným radioaktivním materiálem znázornil takto:

Smrtelná dávka aspirinu je tuším 20 tablet.

Takže statisticky každá 20-tá tableta někoho zabije

Když fma Bayer vyprodukuje milion tablet aspirinu, tak tím statisticky zabije 50 000 občanů.

0/0
17.10.2016 10:43
Foto

O21n57d65ř71e38j 11V96a91r60o29š25č19á36k 3624147583

Vy jste mi pane vedec ... smrtelna davka aspirinu je 20 tablet? Jakych tablet? tech s obsahem 500mg, 375mg nebo 75 mg ASA? Obecne udavana smrtelna davka ASA neexistuje, existuje pouze postupne zvysujici se riziko umrti spojene s predavkovanim. Za rizikove a potencionalne smrtelne se povazuji koncentrace 300-500mg/kg coz u prumerneho dospeleho muze s hmotnosti 80kg predstavuje 48 - 80 tablet...

A stejne jako u slepych zastancu OZE dochazi k bagatelizaci nepriznivych vlivu OZE na ekonomiku, dochazi u slepych zastancu jaderne energetiky k bagatelizaci nepriznivych vlivu na zdravi v pripade nehody. Zkratka a dobre, keca se na obou stranach.

0/0
17.10.2016 11:01

V65á79c24l39a95v 50Z16e90l17i66n87k58a 2322240143182

OK, když je tohle na Vás moc složité, tak si to představte na alkoholu. Dejme tomu, že litr 50% destilátu je smrtelná dávka. Pro řadu jedinců tomu tak bude, pro trénované pijany patrně ne, ale uvažujme, že tomu tak je. A teď si představte, že si dá 20 lidí velkého panáka. Při důsledné aplikaci lineární bezprahové teorie, s jejíž pomocí se právě čarují ty hromady mrtých coby následek Černobylu, by statisticky měl jeden z nich zemřít. Fakt si myslíte, že tomu tak bude? Nebude, je to nesmysl. A zrovna tak jsou nesmysl ty potenciální oběti, kdy značnou kolektivní dávku, ze které to ti "experti" počítají, získávají tak, že násobí hodně malé obdržené dávky na osobu desítkami nebo dokonce stovkami milionů obyvatel.

+1/0
17.10.2016 23:07
Foto

O23n32d24ř62e84j 29V69a69r31o45š74č24á71k 3354917243

A stejne tak nesmyslne prijde nemecka rodina o 25 tisic €...

0/0
18.10.2016 11:00

L43i68b81o28r 54V91a94n70ě50k 3733639714

To je ovšem odbočení od tématu aneb slušný diskutér by uznal, že se spletl.

Ještě bych dodal k tomuto tématu jeden fakt.

Je známo, že imunitní systém člověka, když není trénovaný (lidé vyrůstající a žijící v téměř sterilním prostředí) - tak při setkání se zátěží, např. infekcí - tak jí mnohem snadněji, statisticky častěji podlehne.

Nejčastějším důsledkem větší dávky ionizujícího záření bývá vznik malformací a rakovinných nádorů.

Je však také známo, že každý živý organismus má obranné mechanismy, které "rakovinně zvrhlé" buňky napadá a odstraňuje.

Podobně dokáže opravovat narušená místa v DNA (např. oním zářením).

Dalším, již uvedeným faktem je, že existují oblasti s radioaktivním pozadím o 500% vyšším než např. v okolí Hamburku (např. tzv. černé písky v Indii a Brazilii).

Přesto není zaznamenán vyšší výskyt rakoviny.

Ony propočty z nichž vychází ony statisíce mrtvých po Černobylu vychází z dávek ještě daleko nižších než v těchto "radioaktivních" oblastech.

Ergo jsou nesmyslné.

0/0
18.10.2016 14:44

L22i47b69o45r 25V17a95n14ě47k 3513729454

K tomu existuje i tzv. teorie hormeze, která se prokázala na bunkovních kulturách "in vitro" - a sice, že při snížení radioaktivního pozadí (např. odstíněním železem z potopených lodí) u nich dokonce dochází k nárustu malformací.

Viz "trénování imunitního systému".

0/0
18.10.2016 14:47

V19á54c17l60a75v 91Z28e81l73i73n24k62a 2412840623312

No, pokud vím, tak jednou z mála vysokých škol, kde se dozimetrie studuje, je Fakultá jaderná ČVUT, což je možná snad nejtěžší vejška v republice. Fakt si myslíte, že takovéto školy se studují, když nemáte schopnost racionálně a logicky uvažovat? Dal byste tu školu? Vsadil bych trabanta proti Mercedesu nejvyšší třídy, že ani první zkouškové období.

+1/0
17.10.2016 22:58

V37á53c21l21a65v 97Z57e83l75i38n97k64a 2392870763912

A je to zase tady. Opět se odkopáváte jako fanatik. Sice se snažíte tvrdit že tomu tak není, ale nemáte to spolehlivě vykryté. Pokud jde o následky havárie v Černobylu, tak prozatím nejkomplexnější studie byly zpracovány světovou zdravotnickou organizací WHO a vědeckou radou OSN pro účinky radiace UNSCEAR. Jejich výsledky jsou známé a veřejně dostupné. Jen se bohužel nehodí do krámu protijadernému tažení, které se kromě Rakouska velice úspěšně etablovalo i v Německu. Ony totiž neukazují žádnou katastrofu se staticíci obětí. Spolehlivě se podařilo detekovat pouze nárůst karcinomu štítné žlázy a to bohužel jen proto, že tehdejší sovětský šlendrián nebyl schopen včas distribuovat jódové tablety coby prevenci.

+1/0
17.10.2016 22:53

L95i46b18o10r 83V44a93n58ě54k 3813969484

Přesně tak.

Další oběti pak byly u tzv. likvidátorů - opět ale důsledek šlendriánu. Nebyli vybavení ochrannými pomůckami a celá akce se prováděla značně amatérsky.

0/0
18.10.2016 14:49
Foto

O32n16d14ř40e53j 73V76a93r39o60š79č20á95k 3334847463

Jasne, Nemci jsou tak omezeni a blby a proto je jejich ekonomika nasobne vykonnejsi a maji prebytkovy rozpocet... na rozdil od Cechu, kteri jsou tak prudce inteligentni, ze se z nich stala vicemene levna pracovni sila, do cela svych kraju voli typy jako je Hasek a Zimola, ve vlade sedi kecalek a STBak a na Hrade ozrala a lhar.

+1/−1
15.10.2016 12:55

V92á62c52l85a95v 32Z65e94l75i62n46k92a 2582620653832

Mám pocit, že máte velké potíže s chápáním informace, kterou napsaný text obsahuje. Nic překvapujícího. U zastánců OZE naopak docela běžný zjev.

Pokud jde o volené zástupce lidu, tak se věru nemáme čím chlubit, ale Němci s exsvazačkou Merkelovou a některými dalšími exempláři na tom nejsou o moc lépe. Na jejich poměry spíše hodně bídně. Ještě že ty předchozí poválečné generace vybudovaly tu německou ekonomiku tak bytelnou, že je dost odolná vůči destruktivním pokusům typu Energiewende. Ovšem likvidace autoprůmyslu k roku 2030, to už bude poněkud jiné kafe.

0/0
16.10.2016 23:21
Foto

O11n18d60ř68e34j 67V21a64r21o82š62č45á65k 3974137603

To nemate pocit, to tak skutecne je, protoze prispevek na blogu pana Benese zadne informace neobsahuje. Obsahuje pouze dezinformaci o tom, ze prumerna nemecka rodina prijde diky OZE o 25 tisic €. Na vecnou pripominku nejste schopen reagovat a misto protiargumentu napisete, ze nechapu, stejne jako priznivci OZE, psany text, ovsem uz bez toho, abyste nalezite osvetlil, co jsem nepochopil. Vase prispevky a prispevky mnoha dalsich k tematum o OZE a Energiwende jsou jen pouhym honenim si vlastniho ega a poplacavanim si po zadech. Ostatne v Cechach nic noveho, tak si dal poplacavejte a z dalky sledujte, jak vam ujizdi vlak (a to doslova).

Ostatne ja jsem nikdy nebyl nijak velkym a slepym zastancem OZE. Pouze jsem reagoval na nesmyslne vypotky o tom, kterak podpora OZE v Nemecku vyusti v ekonomickou katastrofu. Temito clanky a prispevky pod nimi se tu strasi od doby, co blogy na iDnesu existuji. Za tu dobu by uz nemecka ekonomika musela byt davno na kolenou. Jenze ono to, pres masivni podporu OZE a temer 1,5 milionu socialnich pristehovalcu stale nevychazi. A tak si musite plivnout, kdyz nicim jinym, tak vystekem o likvidaci automobiloveho prumyslu.

No nic, pekny den do Cech...

0/0
17.10.2016 8:05

L58i57b64o90r 38V20a51n10ě49k 3183639894

To, že o zmíněnou částku průměrná rodina statisticky přijde je prostě fakt a ne dezinformace.

O tomto problému jsem prodiskutoval na německých serverech drahně času, stejně jako o nesmyslném EEG.

Nejde o ekonomickou katastrofu, ale zatížení ekonomiky.

Ono ovšem tak nevynikne, když přes Brusel Německo a zelení v dalších tzv. vyspělých zemích vnutí tento nesmysl všem státům EU. Kde často najdou papežštější než papeže - viz to, jak zatěžují soláry naše rodiny.

0/0
17.10.2016 9:40
Foto

O37n82d44ř75e93j 95V19a87r71o25š22č35á51k 3874747233

A vy stale nechapte rozdil mezi tim, kdyz o neco prijdu statisticky a realne. Tak jako kazda nemecka rodina statisticky rocne prijde o 2500€ vlivem EEG, tak statisticky vydela 120 tisic €. Takze i moje sousedka, ktera si imrvere stezuje na maly duchod, je statisticky pomerne bohata, takze ji ztrata 2500€ statisticky netizi. Ze ma z obojiho realne prdlajz, se ve vasem ekonomickem chapani nijak neodrazi.

Co se tyce solarniho zatizeni vasich rodin... co jste si do parlamentu, kraju a obci navolili, to tam mate. Za to vam Brusel pramalo muze.

0/0
17.10.2016 9:51

L69i30b38o77r 59V84a43n11ě97k 3743549894

No Němci si zase navolili Mutter Merkel a tisíce Němců a desitky tisíc Němkyň si už na vlastní kůži okusili wocogo.

A německý tisk - podobně jako u EEG - levičácko-zelené pindy - tedy s odpuštěním.

Jsem rád, reagujíc na to co píšete o reálné částce, že v podstatě dáváte autorovi za pravdu. A výše jsem Vám uvedl, jak jsou reálné důsledky na peněženky.

Je to jako by byl EBG Erneuerbarer Bier Gesetz, kdy by bio-zelený výrobce kdekoliv mohl vyrábět jakékoliv množství piva z zelené biotrávy a všechny obchodní řetězce byly povinny toto "pivo" vykupovat za zlomek výrobní ceny a Vy povinen kupovat.

Jde o čistou nesmyslnou zelenou ideologii a i němečtí energetici - s kterými jsem mimochodem měl možnost mnohokrát mluvit - nad těmito laickými představami o výrobě a distribuci energie vyvraceli oči v sloup.

+1/0
17.10.2016 9:58
Foto

O66n59d28ř25e14j 30V36a37r47o86š50č69á87k 3254877423

"A německý tisk - podobně jako u EEG - levičácko-zelené pindy" - jasne, v Nemecku totiz zadna pravicova media neexistuji :-)

0/0
17.10.2016 10:30

L44i39b49o50r 45V37a40n29ě79k 3843409514

I pravicová media zveřejňují levičácké pindy když znějí zeleně a - jako protipol obávaného obvinění z rasismu - vstřícně k ubohým uprchlíkům (s iphony v hadrech od adidasu a cestovními náklady v tisících €).

0/0
17.10.2016 10:45

V49á42c76l29a51v 28Z30e22l96i95n30k30a 2602460753812

Psal jsem, že jste nepochopil moji poznámku a ne blog. A pokud jde o názory na Energie(w)ende, tak věřte, že je z většiny přebírám právě z Německa. Ovšem narozdíl od médií a vám podobných nadšenců, já se bavím s lidmi z energetiky nebo příbuzných oborů a ne s filozofy nebo sociology. Nikde jsem nepsal, že Němci jsou omezení. Na to jsem tam strávil dost času jako postgraduální student na stáži, abych takovou blbost nevypustil z úst. Nic to ovšem nemění na možnosti se jednou za tři generace zbláznit do nějaké ideologie. A věřte nebo ne, ale i tohle je od starých odborníků z Německa, kteří jen zoufale zírají, co mladá generace vyvádí.

0/0
17.10.2016 23:14
Foto

O79n67d89ř43e95j 10V65a68r34o13š54č38á29k 3984457283

Stari odbornici ... to mi pripomina jednak, ze stareho psa novym kouskum nenaucis, ze schopnost progresivniho mysleni se vekem snizuje (proto jsou holt starsi lide vice konzervativni a v tom co provadeji mladi vidi blbost ve vsem, hudbou a oblecenim pocinaje a snahou o spolecneske a ekonomicke zmeny konce) a ze "odbornici" na zacatku veku pary tvrdili, ze se clovek v jedoucim vlaku musi zakonite udusit... tolik k "starym odbornikum". Jakkoli je potreba si nazoru starsich vazit a venovat mu nalezitou pozornost a pomoci neho korigovat "mladicky zapal", je nutne mit take na pozoru, ze zejmena "starsi odbornici" se s oblibou zakopavaji ve svych jistych pozicich.

A jeste jednou pro shrnuti, nikde jsem netvrdil, ze jsem bezbrehym zastancem OZE a ze jsem snad proti jaderne energetice. Jen jsem se snazil ve svych prispevcich vysvetlit, proc je ztrata 25K € na rodinu blbost a ze se v Cesku z nemecke Energiewende vyrabi strasak. A ze se k tomu ucelu pouzije cokoli. Kdo chce psa bit, hul si najde...

0/0
18.10.2016 11:10

L89i83b86o15r 19V30a28n68ě93k 3753459474

Takže si fakt myslíte, že za vyšší cenu (o onoho bavoráka) vyrobenou energii kupujete vlastně levněji?

0/0
18.10.2016 14:36
Foto

O18n28d89ř97e61j 57V48a21r94o95š55č48á75k 3184947473

Mimochodem, Nemci verili Hitlerovi, Cesi zase Gottwaldovi a Stalinovi. Nyni znacna cast Cechu veri, ze za vsechno zle mohou uprchlici, stejne jako se v 30. letech za vsechno vinili Zide... Blbci se nasli vzdy a vsude, ale pokud jde o technologii a ekonomiku, tak se, pri porovnani s CR, priklanim spise k nemeckemu modelu...

+1/0
15.10.2016 13:03

L73i90b92o96r 60V11a40n75ě58k 3703729594

Gottwald musel v únoru 48 uspořádat puč neb odhady výsledků u nadcházejících voleb vypadaly na to, že by ztratil podstatnou část elektorátu. A doufám, že pseudovolby, které následovaly nepovažujete za podporu.

Hitler v krátké době zavedl pořádek po chaosu výmarské republiky, zvýšil výrobu, odstranil nezaměstnanost, zavedl zákonné dovolené a rekreace pro pracující takže jeho podpora v reálu silně vzrostla. Ovšem bylo to - jak je u levičáků zvykem - zčásti na dluh (směnky) zčásti ze zabaveného majetku (u Hitlera židů u dnešních levičáků zdaněním).

0/0
17.10.2016 10:49

J49a30n 48S30i64n28n59r15e23i55c76h 6703595340331

Nekteri inteligentni zachranci planety v Nemecku a Rakousku si kupuji specialni transformatory, kterymi je mozno odfiltrovat "radioaktivni" elektrinu, ktera by se mohla dostat do site z atomovych elektratren (blizsi mozno ziskat pruzkumem internetu). Neni oroto divu, ze stadni mysleni nemeckeho obcana neprotestuje proti masivnimu zdrazovani "zelene" energie.

+2/−1
15.10.2016 7:38
Foto

O92n38d48ř38e11j 35V79a94r13o82š47č86á16k 3874237483

A za uspechem teleshoppingu, kartaru a vestcu spolu s nakupnimi zajezdy v CR stoji jiste prudka inteligence obyvatelstva...

+1/0
15.10.2016 12:54



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.